Serija spletnih treningov z Mojco Kalčič in gostjami
Za mizo z Moniko, Alenko in Rebeko
Naj te stranka najde, začuti in izbere
Kaj deluje v praksi, ko želiš, da te ljudje na spletu opazijo, začutijo tvojo vrednost in rečejo: »To je to, to rabim!«
Podjetniški trening je potekal v sredo, 16. aprila 2025.
Z mano so bile Rebeka Marič, Monika Horvat in Alenka Paveo (KofetARTca).
Vabljen/a k ogledu posnetka in prenosu daril vseh udeležencev, ki jih najdeš pod posnetkom.
OSREDNJE TEME TRENINGA
Rebeka Marič – Ali so všečki res tako zelo pomembni? Kako ustvariti vsebino, ki ustavi bralca in ga vodi korak bližje k tebi?
Monika Horvat – Kako oglas podpre vsebino in ustvari klik? Kaj moraš vedeti, da oglaševanje ni le strošek, ampak naložba?
Alenka Paveo – Kaj mora slišati stranka, da reče DA? Kako s storytellingom, pravimi besedami, ščepcem humorja in ravno prav AI-ja ustvariš dobre prodajne tekste?
Mojca Kalčič – Ali sploh potrebuješ spletno stran? In če jo, kako jo narediti, da bo več kot samo “lepa vizitka”?
Spletni treningi iz serije “Za mizo” potekajo enkrat mesečno.
Vsakič gostim tri podjetnice/podjetnike iz različnih področij.
Vabljen/a, da se udeležiš tudi ostalih. Da boš lahko z nami v živo, se prijavi na novičke tukaj.
V vmesnem času pa se nam lahko pridružiš v Facebook skupini Povezani podjetniki, spletni skupnosti za povezovanje, mreženje in deljenje podjetniških vsebin.
Rebeka Marič
Mentorica za osebni brand

Darilo: Brand Builder – Ponedeljkov mail za podjetnice, ki gradijo osebni brand z jasnostjo, avtoriteto in strategij
Rebeka Marič pomaga coachinjam, mentoricam in ustvarjalkam spletnih programov postaviti trdne temelje osebnega branda in jih nauči, kako ustvarjati vsebino, ki ne samo poveže, ampak tudi prodaja.
Iz klasičnega »ustvarjaj vsebino in upaj na najboljše« jim pomaga stopiti v vlogo vodje: da nehajo objavljati za všečke in začnejo ustvarjati strateško vsebino, ki prodaja, pritegne prave stranke in jih pozicionira kot strokovnjakinje na svojem področju.
Monika Horvat
Mentorica za digitalni marketing

Darilo: Priročnik s cilji oglaševalskih kampanj
Monika Horvat, podjetnica in strokovnjakinja za digitalni marketing, ki že od leta 2015 z lastno agencijo sodeluje s številnimi podjetji na področju upravljanja spletnih družbenih omrežij ter Facebook in Instagram oglaševanja.
Je mentorica številnim podjetnicam in podjetnikom ter soustanoviteljica blagovne znamke Mojster Marketinga, kjer izvajajo različna izobraževanja na temo digitalnega marketinga. Verjame v srčnost v podjetništvu in v to, da se v pristni zgodbi skriva ključ do uspeha.
Alenka Paveo
mentorica za ustvarjanje prodajnih besedil

Prvo darilo: Posnetki izziva Avtenticnost, prosim! (+ chatgpt prompti)
Drugo darilo: Vodič po galaksiji AI
Po “fohu” dizajnerka, nekje vmes se je priučila izdelave spletnih strani, zadnjih 7 let pa se je skoraj povsem posvetila digitalnemu marketingu.
Prve korake v svet copywritinga je naredila pod budnim vodstvom izkušenih mentorjev v eni od znanih marketinških agencij, nato pa se je samostojno in povsem posvetila marketinškim aktivnostim številnih spletnih trgovin: od pisanja prodajnih strani do vodenja oglaševalskih računov in e-mail marketinga.
Je “obsedenka” z uporabo AI-ja v marketingu in dizajnu – zadnje čase živi in diha za raziskovanje tega področja.
Avtomatizira biznise, dizajnira CGP-je in “pimpa” prodajne tekste.
S spletnimi tečaji:
– popolne začetnice pretvarja v mojstricice ChatGPT-ja in drugih orodij umetne inteligence,
– postavlja temelje (osebnih) brandov – na raketni pogon umetne inteligence,
– uči avtomatizacij na Insta/FB
“Credo”?
Potrpežljivost vse doseže.
Nikoli se ne prenehaj učiti in preizkušati novih stvari.
(In ja, celo kariero lahko menjaš).
Mojca Kalčič
Mentorica za izdelavo spletnih strani

Darilo: Video trening 4 koraki do tvoje spletne strani
Mojca je mentorica za izdelavo spletnih strani, trgovin in učilnic v WordPressu.
Podjetnice in podjetniki pridejo k njej, da jih nauči izdelave in vzdrževanja svojih spletnih strani, trgovin in spletnih učilnic.
Tako postanejo samostojni in neodvisni od programerjev.
Za tiste, ki se ne počutijo dovolj tehnično podkovane ali nimajo časa za učenje, pa skupaj s svojo ekipo poskrbi za izdelavo njihovega spletnega mesta.
Ima bogate, več kot 20-letne izkušnje. Njenih spletnih programov se je v zadnjih dveh letih udeležilo že več kot 70 podjetnic in podjetnikov.
ARHIV TRENINGOV

Kako prodajati svoje storitve brez občutka, da “težiš”
NINA DUŠIĆ HREN | ANITA REGULA | TINA MELE
Delile bomo lastne izkušnje in konkretne načine, kako komunicirati s strankami.

Spletna orodja, ki delajo zate
(in ne ti za njih)
MAŠA MIXER | MARUŠA JOVANOVIČ | TANJA FRIC
Ustvari si sistem, ki ti prihrani čas in živce

Večja vidnost = višji prihodek
MARTINA ZALETEL | KATJA BREZNIK STJEPČEVIĆ | JASNA POTISEK
Kako povezati brand, spletno stran, družbena omrežja in oglase v celoto, ki prinaša rezultate

Kako do več časa zate in tvoj posel
dr. NEJA ZUPAN | MARTINA ŠAVRON | TANJA ŽELJ ZUPANČIČ
V poslu ni pomembno le, kaj vse narediš, ampak tudi kako pametno razporediš svoj čas, svojo energijo in prioritete.

Naj te stranka najde, začuti in izbere
Rebeka Marič | MONIKA HORVAT | ALENKA PAVEO
Kaj deluje v praksi, ko želiš, da te ljudje na spletu opazijo, začutijo tvojo vrednost in rečejo: »To je to, to rabim!«

Zgradi, prodaj, oplemeniti
SANJA KRIŽAN | dr. MARTINA ZORC | KAJA ŠOLINC
Ne glede na to, ali šele začenjaš ali že uspešno deluješ – ta podjetniški trening je zate, če želiš boljše rezultate in večjo finančno stabilnost.