učinkovita spletna stran

8 nasvetov za bolj učinkovito spletno stran

25. 10. 2023
Avtor: Mojca Kalčič

💡Če spletne strani še nimaš, si nasvete shrani in jih uporabi kasneje.

 
🔥 1. Na spletno stran dodaj brezplačno e-knjigo ali kak drug brezplačnik 
Prijave na novice praviloma ne delujejo več. Brezplačno e-knjigo lahko napišeš o praktično katerikoli temi, ne glede na to, ali ponujaš izdelke ali storitve. Z e-knjigo ali drugim brezplačnikom pridobiš e-poštne naslove potencialnih strank, s katerimi lahko nato ostaneš v stiku prek e-poštnih novic.
 

Na moji spletni strani, na primer, ponujam več brezplačnikov. Obiskovalci spletne strani vpišejo svoj e-poštni naslov in po oddaji obrazca prejmejo povezavo do izbranega brezplačnika.

Oglej si moja Brezplačna gradiva za lažji začetek.

Uporabljam e-marketing sistem MailerLite, kjer zbiram vse e-poštne naslove. Poleg tega sem vzpostavila avtomatizacijo, tako da obiskovalci takoj po oddaji obrazca prejmejo povratno e-poštno sporočilo s povezavo do brezplačnika.

Grajenje e-poštnega seznama je izjemno pomembno za vsakega podjetnika. Zadnje čase še bolj, ker družabna omrežja omejujejo tako osebne kot poslovne profile. Več o tem bom napisala še kdaj drugič 😉
 
🔥 2. Blog objave 
To zagotovo že poznaš in upam, da tudi že imaš.😊 Priprava vsebin zahteva kar nekaj truda in časa, a je dolgoročno zelo koristna. Obiskovalci spletne strani na tvojem blogu najdejo nove informacije, te spoznajo in tako se poveča njihovo zaupanje. Poleg tega lahko vsebine z bloga uporabiš tudi za objave na družabnih omrežjih in e-poštnih novicah.
 
🔥 3. Video vsebina, spletni seminarji in podcasti 
Na spletno stran lahko dodaš video predstavitve svojih izdelkov ali storitev. Mnogi ljudje veliko raje gledajo in poslušajo kot berejo. 😉
 
Odličen način za povečanje baze sledilcev so tudi spletni seminarji ali webinarji. Na spletno stran lahko dodaš tudi lasten podcast, kjer obravnavaš teme, ki so relevantne za tvojo ciljno občinstvo.
Video posnetki omogočajo, da pride do izraza tvoja energija, kar potencialnim strankam pomaga, da te še bolje spoznajo.
 
O podcastu razmišljam tudi jaz, saj se mi zdi res super zadeva. Vendar pa je to časovno zahtevno, zato je zaenkrat še vedno le na mojem (zelo dolgem) TO-DO seznamu. 🙃
 
🔥 4. Pogosta vprašanja in odgovori
Pripravi stran s pogosto zastavljenimi vprašanji (FAQ), kjer odgovarjaš na vprašanja obiskovalcev.
 
Če ponujaš izdelke, lahko dodaš tudi “Klepet v živo”. Klepet na spletni strani v WordPressu lahko dodaš s pomočjo vtičnika. Izberi tistega, ki je dobro ocenjen in redno posodobljen. Ta vtičnik se nato poveže s tvojim WhatsAppom, Messengerjem… V tem primeru moraš biti odziven/-a, saj bodo potencialne stranke pričakovale hiter odgovor.
 
🔥 5. Brezplačni tečaji ali deli tečajev
Če ponujaš spletne tečaje, lahko del tečaja ali cel kratek tečaj ponudiš brezplačno. Tako se potencialna stranka nauči nekaj novega in hkrati vidi tvoj način dela. Če ji je tvoj način dela všeč, je večja verjetnost, da se bo kasneje tudi odločila za nakup.
 
🔥 6. Ponudi brezplačen testni izdelek
Če ponujaš izdelke, lahko v zameno za e-poštni naslov ponudiš brezplačen testni izdelek. Ni pa nujno, da je izdelek popolnoma brezplačen, lahko ga ponudiš tudi po zelo ugodni ceni.
 
Na takšen primer sem naletela na Facebooku, ko mi je oglas ponujal testni komplet mehčalcev za 2 €. Ker oddajamo apartmaje, sem iskala res dišeč mehčalec, tako da sem naročila testni komplet in kasneje tudi kupila izdelek po polni ceni.
 
Ne pozabi na avtomatizacijo e-poštnih sporočil po tem, ko stranka prejme izdelek! Po enem tednu in nato še enkrat po enem mesecu na primer pošlji e-sporočilo s kodo za popust pri naslednjem nakupu.
 
🔥 7. Ponudi brezplačen 30-minutni klepet prek Zooma 
Klepet je idealen način, da te potencialna stranka spozna in ugotovi, ali lahko rešiš njeno težavo.
Sama sem imela tak klepet z mojo poslovno coachinjo Sanjo Križan. V samo prvih 30 minutah mi je dala toliko uporabnih nasvetov, da sem se kljub začetnemu dvomu, po klepetu takoj odločila za sodelovanje z njo.
 
🔥 8. Dodaj interaktivno vsebino
Na spletno stran dodaj kviz, kjer dobi obiskovalec konkreten nasvet glede svoje težave.
 
Če, na primer, ponujaš izdelke za nego kože, lahko dodaš na spletno stran interaktiven vprašalnik, ki obiskovalca vodi čez vprašanja in mu na koncu ponudi primeren izdelek.
 

Želiš narediti spletno stran, trgovino ali spletno učilnico sam/a?

Z udeležbo na mojem spletnem programu Moja spletna stran dobiš kombinacijo SAMOSTOJNOSTI in PODPORE pri težjih tehničnih zagatah.

Prejmeš:

  • video lekcije in pisna navodila s podrobnimi navodili, kako postaviti svojo spletno stran, trgovino ali spletno učilnico v WordPressu,
  • mojo podporo in pomoč pri vseh tehničnih težavah v obliki tedenskih mentorskih posvetov in podporne Facebook skupine,
  • spodbudno energijo podjetnic, ki so na isti poti kot ti ❤️
 
 

Izdelava spletne strani je lahko zabavna!

Za postavitev lepe, SEO optimizane spletne strani, je potrebno kar nekaj dela. Je pa vredno in veliko lažje je, če imaš pri tem podporo in dolgoročno gledano:

  • se naučiš sam/a izdelati in urejati svojo spletno stran, trgovino ali spletno učilnico,
  • postaneš neodvisen/a od zunanjega izvajalca,
  • narediš spletno stran tako, kot želiš sam/a,
  • si precej znižaš mesečne stroške.
 
 

Če si pripravljen/a na nov izziv, se prijavi na čakalno listo za spletni program Moja spletna stran, da boš obveščen/a takoj, ko bo znan nov termin. 🥳

Vrata v program se odprejo enkrat do dvakrat letno.