1. 8. 2023
Avtor: Mojca Kalčič
Morda dvomiš, da bo imelo tvoje podjetje kaj koristi od učinkovite spletne strani, še posebej, če si že dovolj uspešen/-a in imaš dobre rezultate?
Kaj misliš? Ali je za uspešno poslovanje res potrebno imeti spletno stran?
V tem članku je navedenih nekaj razlogov, zakaj je imeti poslovno spletno stran lahko pametna naložba. Hkrati pa bomo razmislili tudi o primerih, ko spletna stran morda ni potrebna.
8 razlogov, zakaj je dobro imeti svojo spletno stran:
- Tako kot so trgovine odprte ves dan, tudi spletna stran deluje 24/7 – torej še več kot fizične trgovine. To pomeni, da lahko tvoje potencialne stranke kadarkoli, ko jim ustreza, obiščejo tvojo spletno stran in izvejo več o tem, kar ponujaš.
- Spletna stran je odličen način, da povečaš zaupanje ljudi v tvojo znamko. S spletno prisotnostjo deluješ bolj zanesljivo in verodostojno.
- S pomočjo spletne strani lahko ljudem poveš več o svojih izdelkih in storitvah. Nudiš jim vse informacije, ki jih potrebujejo, kot so cene, urnik, kontaktne podatke in še več. Vse te podatke nudiš na enem mestu.
- Tvoja spletna stran je tudi odlično orodje za komunikacijo s strankami. Lahko imajo dostop do kontaktnih obrazcev ali klepeta v živo, da ti postavijo vprašanja ali pustijo komentarje.
- S spletno stranjo lahko spremljaš, koliko ljudi te obišče in kako se obnašajo na tvoji strani. To ti pomaga razumeti, kako dobro dela tvoja spletna prisotnost.
- Tvoja spletna stran je TVOJA.
Facebook ali Instagram stran – ali stran na katerem izmed drugih omrežij – ni tvoja.
Kaj bi se zgodilo, če bi se Facebook nekega dne odločil, da ne bo več podpiral tvojega poslovanja? Če je tvoja Facebook stran tvoja edina prisotnost na spletu, bi verjetno izgubil/-a vse stranke in sledilce.
S svojo spletno stranjo pa imaš popoln nadzor nad svojo spletno prisotnostjo.
Z dobro SEO optimizacijo lahko na svojo spletno stran privabiš nove potencialne stranke.
Čeprav nekatera podjetja – predvsem na začetku – morda ne vidijo potrebe po spletni strani, večina slej kot prej ugotovi, da je to super način za razširitev svojega posla in doseganje več ljudi. Spletna prisotnost je tudi odličen način, da se pokažeš v konkurenčnem poslovnem okolju.
6 razlogov, zakaj se nekatera podjetja ne odločijo za izdelavo spletne strani:
- Če ima podjetje dobro uveljavljeno fizično trgovino in je dobro znano v svoji lokalni skupnosti, morda ne čuti potrebe po spletni strani, saj že zadovoljuje potrebe strank na lokalni ravni.
- Izdelava in vzdrževanje kakovostne spletne strani lahko prinese precejšnje finančne obremenitve, še posebej za manjša podjetja ali tista z omejenimi proračuni.
- Če je ciljni trg podjetja sestavljen predvsem iz starejše generacije ali skupin, ki nimajo dostopa do interneta, spletna stran ne bi bila učinkovit način komunikacije s temi strankami.
- Predvsem manjša podjetja se pogosto borijo s pomanjkanjem časa. Če je prodaja solidna, se izdelava spletne strani ne zdi tako nujna.
- Nekatera podjetja raje izkoriščajo druge platforme za promocijo, kot so družabna omrežja ali tiskani oglasi, namesto da bi imela lastno spletno stran.
Ampak pozor: preberi še enkrat razlog 6, zakaj je dobro imeti svojo spletno stran. - Če ima podjetje že dovolj strank in dela, morda ne vidijo potrebe po spletni prisotnosti za pridobivanje novih strank.
Ravno zadnji trije razlogi so bili »krivi«, da sem mojo spletno stran za izdelavo spletne strani postavila zelo pozno. Pa še to z brco prijateljice
Ampak danes sem vesela, da jo imam, ker potencialne stranke lažje pregledajo moje delo in se tako hitreje odločijo za sodelovanje z mano.
Odločitev, ali boš naredil/-a spletno stran za svoje podjetje ali ne, je na koncu tvoja.
Vendar, če je del tvojih poslovnih ciljev izboljšati pridobivanje potencialnih strank, prepoznavnost, družbeni ugled in avtoriteto, potem je dobro imeti KAKOVOSTNO spletno stran.
Želiš narediti spletno stran, trgovino ali spletno učilnico sam/-a?
Z udeležbo na mojem spletnem programu Moja spletna stran dobiš kombinacijo SAMOSTOJNOSTI in PODPORE pri težjih tehničnih zagatah.
Prejmeš:
- video lekcije in pisna navodila s podrobnimi navodili, kako postaviti svojo spletno stran, trgovino ali spletno učilnico v WordPressu,
- mojo podporo in pomoč pri vseh tehničnih težavah v obliki tedenskih mentorskih posvetov in podporne Facebook skupine,
- spodbudno energijo podjetnic, ki so na isti poti kot ti ❤️
Ne bom lagala, ni lahko.
Za postavitev lepe, SEO optimizane spletne strani, je potrebno kar nekaj dela in predvsem veliko časa. Je pa veliko lažje, če imaš pri tem podporo in dolgoročno gledano:
- se naučiš sam/-a izdelati in urejati svojo spletno stran, trgovino ali spletno učilnico,
- postaneš neodvisen/-a od zunanjega izvajalca,
- narediš spletno stran tako, kot želiš sam/-a,
- si precej znižaš mesečne stroške.
Če si pripravljen/-a na nov izziv, se prijavi na čakalno listo za spletni program Moja spletna stran, da boš obveščen/-a takoj, ko bo znan nov termin.
Vrata v program se odprejo enkrat do dvakrat letno.